Hawaii Five-0 Ke Koho Mamao Aku
S5, A9: Det är jul i Hawaii och Five-0 åker till Big Island, där Max tvingas arbeta med en rival efter att en cowboy blivit förgiftad. Samtidigt pressar McGarrett Danny att stjäla en julgran.