S1, A5: Titlar och rekord hägrar när slutet av säsongen 2024/25 närmar sig. Miljoner står på spel när Birmingham City jagar en avgörande uppflyttning tillbaka till Championship. Samtidigt flyger Tom Brady och Tom Wagner över för finalen i Vertu Trophy – på engelsk fotbolls mest ikoniska scen, Wembley. Klarar Blues av pressen – eller slår förbannelsen till igen?