S1, A3: Tjejernas uppbrottsdrama följer med till Miami. Grace Ann tar ett djärvt karriärkliv på egen hand. Brooks kastar sig in i jobbet, men att missa sin systers 25-årsdag utlöser ett nytt kaos. Sarah Jane ifrågasätter sin attityd mot sin syster.