Kelleigh and Ingrid Andress Up Next: Ingrid Andress
S1, A2: I en intervju med Apple Musics Kelleigh Bannen pratar Ingrid Andress om sättet hon sjunger på, om att bryta sig fri från genrebegränsningar och om meningen bakom debutsingeln "Lady Like".