Ridiculousness Kelly Rowland
S12, E37: Pop superstar Kelly Rowland joins Rob, Chanel and Steelo to meet some people who are "Not Ready for the Jelly," air their "Dirty Laundry" and get really unhealthy on "Cheat Day."