Ridiculousness Kelly Rowland
S12, A37: I detta avsnitt av Ridiculousness får Rob, Chanel och Steelo sällskap av superstjärnan Kelly Rowland. De träffar personer som inte är ready for the jelly, luftar sin smutsig byk och släpper loss fullständigt på sin onyttiga dag.