Californication Kickoff
S7, A6: Det är lanseringsfest för Santa Monica Cop hos Rath. Hank delar en intim stund med seriens kvinnliga huvudrollsinnehavare, Amy Taylor Walsh, medan den manlige huvudrollsinnehavaren, Hashtag Black, har siktet inställt på Julia.