9-1-1: Lone Star Kiddos
S5, A7: TK får en stor överraskning på sin 30-årsdag när hans styvpappa Enzo (gästskådespelaren Henry Ian Cusick) anländer till Austin tillsammans med TK:s unga halvbror Jonah. Owens hat mot Enzo blir fysiskt. Tommy är fast besluten att ta sig igenom sin senaste kris. Wyatt försöker lugna ner en självmordsbenägen uppringare och 126:an måste utföra en farlig operation på fältet efter att en man har spetsats i ett träd.