Born to Be Viral: The Real Lives of Kidfluencers Kidfluencer to Influencer
S1, A6: Familjen Fisher startar ett nytt företag och familjen McClure når en viktig milstolpe för sin kanal. Daisy hoppas att Ethans lillebror Jade har en framtid som influencer. Efter mer än fem år, vilken inverkan har detta liv på varje familj?