Kinokoinu Is Born
S1, A1: Storybook author Hotaru is depressed and unable to focus on work after losing his beloved dog, Hanako; a strange creature shows up in his yard that looks like a mushroom, but also a dog; Komako, his childhood friend, is baffled by the situation.