S1, A3: K. Michelle kämpar för att komma över sitt förflutna & och blottar sin själ på ett showcase. Scrappy berättar för Momma Dee att han vill flytta ifrån Erica & gå vidare. Joseline släpper en bombshell som skulle kunna påverka Stevie & Mimis relation.