Kl 05.00 24
S7, A22: Oskyldiga människor riskerar att mista livet då denna fruktansvärda dag börjar närma sig sitt slut. Jack ställs inför en ofattbar situation när hans dotter Kim blir involverad. Det överhängande hotet sporrar den hetsiga rivaliteten mellan Chloe och Janis.