KL. 12.00
S1, A6: För Camila var det inte lätt att överleva och anpassa sig till nyhetsvärlden i huvudstaden, men allt har förberett henne för nuet, där fem timmar har gått sedan jordbävningen. En incident som involverar Ángel, Ignacio och Camila utlöser en kamp mot klockan för att begära utländskt bistånd. Regeringens avsikter och Ignacios lojalitet avslöjas slutligen.