S8, A15: Brad beskyller Tim för att eventuellt ha förstört hans fotbollskarriär när han skadar knäet efter att ha snubblat över en upprullad matta under en inspelning av Tool Time i huset. Magikerna Penn & Teller är med på Tool Time.