S1, A16: Olof Lundh och Martina Haag möter Alexander Kronlund och Åsa Linderborg i en nervig match. Båda lagen är i desperat behov av en vinst för att vara kvar i fajten, och det visar sig vara Usama bin Laden som är nyckeln till att vinna eller försvinna.