I rollerna Kobe Bryant
S13, A23: I detta timslånga avsnitt av "Ridiculousness" kommer den legendariska Lakersspelaren Kobe Bryant till Rob, Chanel och Steelo för att prata om sina nya "Wizenard"-böcker, kolla talangen hos "Billige Bryant" och se om de har "Mambamentalitet".