S1, A3: Jack Randall reser till Australiens vilda norra territorium, till frontlinjen för en strid mellan två olika typer av dödliga krokodiler – den enorma saltvattenskrokodilen håller snabbt på att eliminera sin mindre sötvattenskusin.