My Little Pony: Vänskap är magisk Kristalliseringen - Del 1
S6, A1: Twilight och resten av tjejerna beger sig till Kristallriket för att närvara vid "Kristalliseringen" för Cadence och Shining Armors nya föl. Samtidigt ser Twilight en möjlighet att ge sin elev Starlight sin första vänskapslärdom.