Kryptonite
S1, A2: Nick och Schmidt övertalar Jess att hämta sina saker från sin före detta pojkvän Spencers hus. Men det hela slutar med att Jess agerar chaufför åt Spencer och hans nya tjej. Winston återvänder från Lettland och är inte glad över den nye rumskamraten.