S1, A6: Gilbert behöver slippa Sadies trolleriövningar ett tag och går hem till sin harr för att slappna av och ha det skönt. Han börjar öva på sina toga-mantran och ställningar, men det slutar bara med att han slår knut på sig själv och drattar omkull. Sadie har bestämt sig för att spela Gilbert magiska spratt för att störa hans zen-verksamhet. Den här kaninen får inte en lugn stund!