S1, A2: Sadie och Gilbert är i hans hatt och försöker bemästra en röstformel så att Gilbert kan tala med Sadies röst. I sina misslyckade försök får Sadie Gilbert att tala alla möjliga språk och göra många konstiga ljud. Till slut lyckas hon få Gilbert att tala som hon, men märker att hennes röst också har förvandlats till Gilberts röst! Bättre lycka nästa gång!