Grey's Anatomy Kung Fu Fighting
S4, A6: Chefen har en herrkväll med sina kirurgkollegor; Christina och Izzie slåss om samma operationer och de opererande läkarnas gillande; Meredith tar hand om den överlevande efter en fallskärmsolycka.