Alla mot alla med Filip och Fredrik Kvartsfinaler runt hörnet
S11, A55: Det är spänd stämning i studion när Bea Uusma och Josefin Johansson kan få fatt i slutspelet mot obesegrade Nina Persson och Messiah Hallberg.