S1, A5: Bette känner skuld över att hon ljög för Angie. Oväntade nyheter tar Shane på sängen. Alice, Gigi och Nat upptäcker att de har nåt gemensamt. Dani och Sophie handskas med Danis fars chockavslöjande. Finley knyter an till Tess. Micah kommer närmare José.