Lachlans knep
S2, A20: När kriget mot Garuda (gästskådespelare Raoul Trujillo) börjar återvänder Dyson (Kris Holden-Ried) i tron att hans öde är att döda det fågelliknande monstret medan Lachlan (Vincent Walsh) försöker tvinga Trick (Rick Howland) att ta till hänsynslösa metoder för att vinna kriget. Under tiden kämpar Lauren (Zoie Palmer) med sorgen i kölvattnet av Nadias död.