S2, A4: Under Isabellas påverkan bestämmer sig Megan för att slå sig fri från sin duktiga flicka-framtoning med en ny look och ett falskleg. När Jeff blir intresserad av Megan börjar Luke se henne i ett nytt ljus. Samtidigt stiger spänningarna mellan familjerna Landry och Chambers när information om sexvideon når dem.