Aussie Shore Lådvin
S1, A6: Efter att ha kallat Lily fel namn slits Tom mellan henne och Lexie, och det blir spänt när de är på campingtur. Lily är bakfull och irriterad och konfronterar Tom, då hon tror att Lexie börjar få känslor. Tom vill få ett slut på kaoset.