Rasbhari Lag Gayi... Lottery
S1, A6: Nand slaps Vipul when he talks in a derogatory manner about Shanu; Shanu asks Nand about his foul mood and he tells her how Priyanka is still not talking to him; Shanu guides Nand on how to be back in Priyanka's good books.