S1, A22: Sedan Will insett att han glömt skicka in Sophies deposition till rymdlägret måste han charma företagets ägare, Lance Bass, för att få tillbaka platsen. Tvillingarnas mormor dyker oanmäld upp hemma hos Douglas för att annonsera att hon vill tillbringa mer tid med Amy och Emma under sommaren.