Ballard Landminor
S1, A4: Ballard avslöjar en konspiration inom Los Angeles-polisen med kopplingar till en mexikansk kartell. Pearlman-fallet tar fart och ledtrådarna leder till en konfrontation med en möjlig misstänkt.