90 Day Fiancé: Before The 90 Days Language Of Love
S1, A3: Darcey och Jesse träffas äntligen i Amsterdam, medan Paul är rädd att han har blivit övergiven i Brasilien. Sean försöker sluta oroa sig för Abbies före detta pojkvän.