Murder Drones Lappsjuka
S1, A4: Att campa i de iskalla, giftiga och skrämmande skogarna skulle vara enkelt. Men istället förvandlas det till en mardröm när Uzi och N upptäcker märkliga hemligheter som bubblar upp från djupet.