Alla mot alla med Filip och Fredrik Lär dig prata som Paris Hilton
S5, A28: Klassens ljus Jesper Rönndahl och Josefin Johansson tar sig an det svårslagna paret Strömstedt. Frida Öhrn uppträder, burarna kämpar med rebusar, vi lär oss Paris Hilton-språket samt vilken stad som var USAs första huvudstad.