Grey's Anatomy Lay Your Hands on Me
S4, A11: Precis när Baileys äktenskap kollapsar ställs de inför ett trauma; Georges mamma kommer på ett överraskande besök; en helbrägdagörare utmanar Ericas och Alex tro på traditionell sjukvård; Derek måste ta konsekvenserna av sin kyss med Rose.