Tucci in italy Lazio
S1, A5: Stanley tar sig bortom det livliga Rom och beger sig till Latiums lugnare landsbygd för att utforska det komplexa förhållandet mellan den antika metropolen och landsbygdens hjärta. Här, där enkla ingredienser står i centrum, provar Stanley äkta romersk pizza, porchetta från Ariccia som får det att vattnas i munnen, rustik fisksoppa och vårens möra lamm.