S1, A5: I det ultimata fängslande femte avsnittet av LOL Canada: de återstående komikerna blir uppjagade och börjar ifrågasätta allt. Det ser ut att sluta illa, Hamlet häcklas, och Jay ändrar spelreglerna för den återstående kvartetten.