Lea Michele's Halloween Bash
S11, A5: Verktyg och ingredienser blir invirade i aluminiumfoliet, kockarna lagar mat för en halloweenfest som skådespelerskan Lea Michele anordnar. Maten måste vara läskig och vegetarisk.