Lejon och svärföräldrar
S1, A3: När han öppnar sitt sprillans nya gym i Marbella verkar Oskar ha uppnått alla sina drömmar på rekordtid. Men Leo Farad har sett mer i honom än bara en god svärson och bestämmer sig för att ta med honom på en märklig jaktresa för att avsluta en viktig affär. Samtidigt gör en av Leos döttrar en upptäckt som kommer att tvinga syskonen Farad att begrunda sina ställningar i familjen.