The L Word: Generation Q Less is More
S1, A2: Bette fortsätter rida ut stormen medan hon förbereder sig för ett föredrag på LGBTQIA Center. Shane hjälper Finley och Alice blir irriterad när hon tvingas anställa en ny medarbetare. Dani och Sophie firar goda nyheter och Dani börjar sitt nya jobb.