Burn Notice Säsongsavslutning - Lesser Evil
S2, A16: När Michael får tag i Victor försöker han ta reda på vilka motiv han hade och vilken koppling han har till Carla. När sanningen om Carlas organisation dras fram i ljuset ligger alla illa till.