Lessons
S1, A8: McNulty får ett tips om Stringer Bell från en osannolik källa. Greggs och Carver griper en korrumperad kongressmedarbetare men måste släppa honom. Omar gör sig förtjänt av sitt rykte som oberäknelig och livsfarlig.