Let the Truth Sting
S4, A3: Georges skicklighet imponerar på de nya AT-läkarna; Meredith hjälper halvhjärtat Lexie med hennes första akutpatient; Sloan och Richard försöker rädda en kvinnas röst, George berättar för Callie om sin tidigare flirt med Izzie.