Pretty Little Liars Let the Water Hold Me Down
S2, A16: Lucas är försvunnen och frågorna om vad som hände ute på sjön gör Hanna stressad. Caleb är fast besluten att hitta sin vän, men Hannas ovilja att hjälpa till orsakar bara fler problem.