The L Word: Generation Q Let's Do It Again
S1, A1: Tio år har gått sen sist. Bette ställer upp i Los Angeles borgmästarval, Shane återvänder till stan efter ett bakslag och Alice lär sig hitta balansen mellan det delade föräldraskapet med fästmön Nat och Nats exfru och hennes talkshows ökande popularitet.