How to Get Away with Murder Let’s Get To Scooping
S1, A4: Annalise och hennes elever upptäcker en chockerande sanning när de utreder fallet Marren Trudeau, grundare och VD för en stor mäklarfirma, som nyligen greps för insiderhandel. Wes hittar en mobiltelefon som har gömts av Rebecca.