How to Get Away with Murder Let's Hurt Him
S6, A12: Annalise tvingas kämpa för sitt liv medan Gabriel närmar sig Michaela, Connor och Oliver med en teori om Sams mord. Frank och Bonnie har ett förtroligt samtal.