Grey's Anatomy Life on Mars?
S16, A17: En rik investerare anländer till Grey Sloan och ber Koracick om hjälp. Meredith kämpar med att rädda en kvinna med diabetes som har ransonerat sitt insulin. Jo och Link kämpar för att rädda en ung man som ramlar ner på tågspåret.