Sex and the City Lights, Camera, Relationship
S6, A5: Spelar de bara teater? Carrie blir överraskad när Berger inte har något emot att följa med till hennes favoritdesignerställe men har mycket emot plötsliga framgångar. Miranda övernattar oväntat hos Steve.