OUT THERE: Crímenes paranormales Lights Over Long Island
S1, A2: En UFO-entusiast på Long Island arresteras för att ha försökt förgifta förtroendevalda. Men han insisterar på att han är oskyldig – och hävdar att de verkliga brottslingarna är tjänstemännen som döljer kvarlevor från en närliggande kraschlandning av utomjordingar.