Maskineriet Liksäcken
S1, A4: Nina och poliserna hittar Nikolajs kropp. Personens ansikte är oigenkännligt och de tror genast att det är Olle de har funnit. Dock kan Josefin snabbt bekräfta att det inte är hennes man som de har funnit.